Εισήγησή μου με τίτλο «Το δράμα στην Εκπαίδευση και η προσαρμοστικότητα» για τη διαδικτυακή ημερίδα «Η παρουσία της Θεατρικής Αγωγής στην Ειδική Εκπαίδευση» η οποία έλαβε χώρα στις 30 Μαΐου 2022, υπό την αιγίδα των ΠΕ.Κ.Ε.Σ. 1ο, 2ο, 3ο, 4ο, 5ο, 6ο Αττικής, Δυτικής Ελλάδας, Κρήτης, 1ο & 2ο Νοτίου Αιγαίου, Πελοποννήσου, Στερεάς Ελλάδας, σε συνεργασία με τους/τις συντονιστές / συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, την Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Θεατρικής Αγωγής & τις εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής.
“Η Αισθητική Αγωγή διαμορφώνει πλαίσιο συμπερίληψης για όλα τα παιδιά του σχολείου, καλλιεργώντας τόσο την αισθητηριακή όσο και την αισθητική γνώση, που πρέπει να τίθεται υπόψη στον σχεδιασμό των παιδαγωγικών δράσεων όλων των εκπαιδευτικών μονάδων. Παράλληλα η παρουσία Καλλιτεχνικών Μαθημάτων στο ωρολόγιο πρόγραμμα των Ειδικών Σχολείων αποτελεί μορφωτικό δικαίωμα των μαθητών/μαθητριών, που για πολλά χρόνια είχαν αποκλειστεί από τη δημιουργική και την καλλιτεχνική έκφραση. Η Θεατρική Αγωγή στην Ειδική Εκπαίδευση αποτελεί μέσο προσωπικής ενσώματης και συναισθηματικής έκφρασης, κοινωνικής αλληλεπίδρασης, ενώ παράλληλα ενισχύει τη συμπερίληψη, καθώς επιτρέπει στο κάθε παιδί να συνυπάρχει στην ομάδα με το δικό του μοναδικό και αυθεντικό τρόπο. Προσδοκούμε η ημερίδα «Η παρουσία της Θεατρικής Αγωγής στην Ειδική Εκπαίδευση» να αποτελέσει σημείο ανατροφοδότησης για το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και να αναδείξει όψεις του μελλοντικού σχεδιασμού για ένα σύγχρονο συμπεριληπτικό σχολείο καθώς και το ρόλο του/της εκπαιδευτικού Θεατρικής Αγωγής.”